









Rejestracja nie jest obowiązkowa.
Przy składaniu zamówień w naszym sklepie nie wymagamy wcześniejszej rejestracji, można dokonać zakupów jako Gość. Rejestracja umożliwia Państwu podgląd do historii składanych zamówień. W przypadku rejestracji prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza rejestracyjnego. Na Państwa adres e-mail wskazany przy rejestracji wysyłamy prośbę o potwierdzenie autentyczności danych.
Składanie zamówień:
Poniżej przedstawiamy uproszczony schemat składania zamówień w sklepie www.drzwibezvat.pl :
* Wybierz interesujący Ciebie produkt,
* Obok zdjęcia wybranego modelu znajdują się rubryki do uzupełnienia, np.: kolorystyka, wersja , rozmiar , kierunek ( drzwi lub ościeżnic) i dodatkowe opcje
* Koniecznie uzupełnij każde pole , chociażby wstawiając „ brak” , inaczej system nie przepuści Cię dalej
* Określ ilość zamawianych produktów,
* Dodaj do koszyka,
* Sprawdź poprawność zamawianego produktu i jego ilość,
* Dodaj inne produkty,
* Sprawdź koszyk i ewentualnie usuń omyłkowo dodane produkty,
* Wybierz opcję odstawy ( wysyłka kurierem lub odbiór osobisty)
* Wypełnij formularz z danymi teleadresowymi,
* Wyślij zamówienie.
Potwierdzenie zamówienia:
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z prośbą o potwierdzenie autentyczności zamówienia i danych do wysyłki. Kliknij na link w e-mailu celem potwierdzenia. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym sklepem.
Płatność, a realizacja zamówienia:
Wybieramy formę płatności:
* przelew na nasz rachunek bankowy
* gotówka ( przy odbiorze osobistym)
Niezależnie od wybranej opcji płatności , zamówienie zostanie wysłane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na nasz rachunek bankowy. Brak wpłaty po upływie 5 dni od momentu potwierdzenia zamówienia skutkuje usunięciem zamówienia.
Kontakt telefoniczny:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17
- w soboty w godzinach 10 - 14
Telefon: 508 520 089, 48 333 00 99

